luni, 4 februarie 2013

ZI SI NOAPTE


Ingrediente:



-75g zahar pudra
-200g faina
-un varf cutit sare
-esenta portocale
-150g unt
-1 ou
-1 lingura cacao   




Preparare:

Se freaca untul spuma.
Oul se bate si se amesteca cu zaharul pudra,sarea si esenta de portocala,apoi se toarna peste unt.
Treptat se adauga faina,pana cand devine un aluat omogen.
Coca se imparte in doua.
In una din ele se adauga cacao si se amesteca bine.
Se intind doua foi si se aseaza cea neagra deasupra celei albe.
Pentru ca aluatul se rupe destul de usor,am pus sub foaia alba folia transparenta,apoi am transferat foaia neagra si m-am ajutat de folie pentru a rula aluatul.
Se inveleste in folie si se da la frigider cel putin 30 min(pentru a se intari si a se taia mai bine).
Dupa ce s-a racit aluatul,se taie felii de 1 cm grosime si se aseaza frumos intr-o tava tapetata cu hartie de copt.Nu trebuie lasat mult spatiu intre bucati pentru ca nu cresc mult.
Se da la cuptorul incins,la foc potrivit,pentru aproximativ 12 min.(pana incep sa se aureasca)Nu le lasati mai mult pentru ca ele se ard destul de usor(am patit si eu cu cateva bucati ).
Se lasa sa se raceasca pe un gratar.


Mentiuni:

Un fursec aspectuos
Mie mi-au iesit 30 buc de fursecuri.

Timp Preparare: 1 h
Complexitate: redusa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu